Naszym Klientem jest Polski oddział renomowanego producenta i dostawcy na globalną skalę rozwiązań w obszarach szybkozłączy przemysłowych oraz robotyki, mechatroniki. Blisko 25-letnia obecność na polskim rynku to czas, w którym firma zdobyła uznanie rynkowe, cieszy się znakomitą opinią pośród pozyskanych klientów, ze względu na jakość produktów i specjalistycznej obsługi.
Chęć dalszego budowania świadomości firmy i jej oferty determinuje nasze poszukiwania Kandydata/-tki na stanowisko:
Specjalista ds. Marketingu Handlowego i Komunikacji
(siedziba firmy w Łodzi)
Twój zakres obowiązków to:
- działania rozwojowe, generujące docieranie do możliwie szerokiego grona potencjalnych klientów;
- wsparcie komunikacji dotyczącej całościowej oferty firmy wśród już istniejących klientów;
- kreowanie inicjatyw z zakresu marketingu handlowego, aby budować relacje z dedykowanymi partnerami poszczególnych segmentów działalności;
- opracowywanie planów marketingowego wsparcia kategorii produktowych, wraz z budżetowaniem;
- kontakt inicjujący z klientami, celem nawiązania relacji (później kontynuacja obsługi przez inżynierów sprzedaży);
- zapewnienie wsparcia marketingowego Działowi Sprzedaży;
- planowanie stoisk, przygotowanie oraz nadzór nad jaskością ekspozycji firmy podczas targów branżowych;
- współpraca i negocjacje z zewnętrznymi dostawcami materiałów i usług marketingu handlowego;
- koordynowanie z zagraniczną centralą działań w zakresie informacji handlowej i promocji produktów;
- analizę rynku i klientów, z wykorzystaniem dostępnych narzędzi (m.in. informacje i raporty branżowe, CRM).
To, czego my oczekujemy:
- min. 2 lat praktycznego doświadczenia w roli wsparcia obsługi klienta / marketingu handlowego;
- umiejętności przyczyniania się do rozwoju firmy poprzez działania marketingu handlowego i sprzedaży;
- doświadczenia w pracy z CRM, docenimy znajomość SAP lub innego systemu ERP;
- swobody w posługiwaniu się narzędziami pakietu MS Office (szczególnie Excel, PowerPoint, Outlook, Word);
- znajomości języka angielskiego i praktyki w posługiwaniu się w środowisku zawodowym (B1/B2);
- inicjatywy, umiejętności pracy samodzielnej, która służy zespołowi i firmie jako całości;
- komunikatywności i nastawienia na współpracę;
- umiejętności posługiwania się narzędziami komunikacji ze środowiskiem biznesowym (social media, prasa i portale branżowe);
- oprócz graficznej obsługi materiałów handlowych (współudział przy projektowaniu), sprawności w koordynacji ich logistyki (magazyn, wysyłka do klientów);
- prawa jazdy kat. B;
- pierwiastka umysłu ścisłego i zainteresowania techniką!
Do zaoferowania mamy:
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premię roczną;
- pakiet korzyści pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, świadczenia urlopowe);
- stabilność zatrudnienia w firmie o zachodnioeuropejskich standardach;
- jakościowe narzędzia pracy, program wdrożeniowy z szerokim zakresem szkoleń (w tym wizytę w zagranicznej centrali);
- partnerską atmosferę i środowisko w którym praca jest przyjemna.
Jeśli masz wrażenie, że oferta jest zbieżna z Twoim doświadczeniem i wydaje się atrakcyjna wobec zakładanych planów zawodowych, aplikuj i wyślij nam swoje CV.
Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w rozumieniu art. 3 pkt 1) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO), zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, przez LemonHR w celu wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Oświadczam, że zapoznałam/em się z klauzulą dotyczącą przetwarzania danych osobowych.”
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.